Popular

Rabu, 22 Jun 2011

mengimbau sejarah Mona Fendi

assalamualaikum :)




semalam lepas balik dari kerja, saya baca surat khabar sinar. dalam akhbar tersebut ada bercerita tentang kes Mona Fendi..actly, saya tak berapa tahu kisah Mona Fendi ni..
dan saya pasti ada di kalangan rakan-rakan semua ada yang tak tahu langsung apa cerita di sebalik nama Mona Fendi nih memandangkan zaman dia punya kes ni malatop, kita smua masih budak hingusan..
atas dasar minat ingin tahu, saya pun search kat Google..
baca artikel dia ni kat ofis pun boleh meremang jek..

SEBAB??



dia ni sentiasa tersenyum







    ceritanya ala-ala seram



    terbayang dia datang balik sebab dia kan bomoh..wawa



    penah terdengar dia ni penah duduk sementara ke sewa ke pe tah kat jalan umah aku!!



    aku sentiasa meremang bila baca kes dia



kalau nak tau pasal dia, saya tak nak cte..



tapi korg boleh la refer kat blog2 ni

SEMOGA BERTABAH!!
klik sini :Mona Fandey
kisah Mona Fendi
kes Mona Fendi

5 ulasan: