Popular

Rabu, 23 Jun 2010

gadis leo




aty gedik..(haha)sweet..(omg)kuat melawan..(sumtimes)pandai..(tQ)pemalas..(hoh~)makin cantik.. (euuww~!!)kuat gelabah.. (ofcos!!)ulat buku..(zaman skola k)ske shopping..(mst lh!)baik..(hidup skali je..pahala!)nerd..(ye! dl sy skema)rajin..(dh tgg jwb beb..)manja..(mst lh..kte ank last!)tegas..(kdg2 k..)
kuat merajuk..(haha..sbb sy xde adik..)bertanggungjawab..(ye demi mse dpn..)kuat muntah..(yup! asal nervous je...........)branded..(xsgt sbb xde fulus!)ske mengata..(sy pun manusia biasa je..haha!)jujur..(ye! if blh nk bgtau tmpt, mse dll)boros..(tah kmana tah duit sll trbg....)tekun..(tah la...)cintakan kekayaan..(yeah~!! nt blh share rezeki sme2..)
gila2..(haha.. bkn mental k)kuat kentot..(haha.. mst ramai yg stuju nih)sopan..(haha.. pnh dpt anugerah k)garang..(ha mmg..!!!)mendengar kata..(ikut cara org tu menegur)kuat nangis..(ye ah touching..)
peramah..(if dh knl)belagak..(1st2 knl sbb xtau nk ckp pe)ske mkn..(skg ni jer..)ske ugut..(lg2 ugut ayah if x kasi duit..haha!)share ilmu..(yep! nt makin pndai)cepat geram..(mmg~!!!)



haha.. ni smua ape org kte bout ME... baiknya aku, buruknya aku..terimalah aku apa adanya....~
(suara adik kak min sdp la.. -kwn akak aku yg kata, bkn aku yg kata..hihihi)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan