Popular

Selasa, 19 Oktober 2010

tiba2 rasa lonely..

salam.. salam..
actly nk tdo.. tp x jadi..
mggu ni mggu yg sngat padat smpai m'buatkan perut sy jd sendat..
kerana stress yg mlampau..
mkn.. mkn.. mkn.. mkn.. dan mkn...~!!
di kala byk exam, quiz, asgment, presentation...
perut sy sentiasa senak...
smpai kan mknn x sempat nk di hadam lalu keluar sgala khazanah2 tersebut...
hihi...
dan2 tu jugak laa...
hati di landa sepi....
sbb ape? sbb ape??

begini al-kisah nyer...
tersebut la kisah di mana 1 hari sy ternmpk sorg demi sorg...
........................(xpyh cte la eh)
ikutkan hati yg kesal...
mmg amat sedih melihat mereka..
supose kita hidup ni perlu lah perbaiki diri..
dr yg buruk kpd yg lebih baik..
dr yg baik kpd yg lebih2 baik...
kdg2 ikutkan hati ala2 ustazah ni...
sy terfikir.. bukan ke bnd2 cmtu menyumbang kpd pengakhiran dunia??
astaghfirullah....~ (aduii cm ustazah la plak.. hihi)
xtau la cm ne nk mai habaq perasaan kesal tuh..
sy ni bkn la penceramah bebas mahupun ustazah...
so, nk share text kt bwh ni....

Saya suka tengok jari awek saya... Cantik betul... Sungguh! Sampai takut nak pegang... Bukan takut patah... Tapi takut nanti jari kitorang tak boleh tolong each other Di satu hari yang giler forever depan yang maha Esa...
Saya suka tengok rambut awek saya... Cantik betol... Sungguh! Sebab tu saya belikan tudung... Bukan sebab jeles orang lain tengok jugak.... Tapi takut nanti terbakar dek api neraka Di suatu hari yang giler forever
Saya suka tengok body awek saya... Cantik betol... Sungguh! Sebab tu saya belikan dia telekong Supaya mase dia jumpa dengan Kekasih dia Yang Utama Dia lagi cantik dan berseri menghadap Nya. Saya pun tumpang dapat pahala. Pheh syoknye...
Saya sedih tengok awek saya Tak tido, tak makan rindu kat saya... Saya pun macam tu jugak, Ada problem yang sama.. Dia tanya apa ubatnya? Saya pun bagi dia Quran untuk penenang jiwa... Semoga lebih cintakan Nya dari saya...
Saya sedih tengok awek saya Selalu pesan macam-macam kat saya... "Makan, minum, drive elok-elok tau.. Nanti awak sakit saya susah ati bla bla bla bla" katanya... Tapi bila tengok movie sama-sama burn asar maghrib gitu Die tak kata satu apa pun... Berdosanye saya....
Kesimpulannya saya memang sayang dia... Nak jumpa dia giler forever... Yang forever punye forever... Di dunia dan akhirat terutamanya, Janji nak share heaven sama-sama... Bahagia selamanya... Semoga kami saling mengingati, Dosa sendiri pun infiniti... Nak tanggung dosa dia lagi pulak lepas ni... Semoga kami menginsafi diri... Ya Allah ampunkanlah kami.... Semoga kami dapat bersama selamanya nanti...
kan bagus klau cm ni an???
mmg respect ah kt laki tuh... ;)

tp jauh di sudut hati yg byk setan nih...
hehe.. melihat mereka2 tu smua...
aduiiii~!!!!!!!!
sweet gler wa ckp lu..
wahahah hahaha (kne ktawa cm ni sbb byk setan kn)

pastu sy agak bengang la jugak an...
kne perli dgn member sbb xde couple...
baran.. baran...
hehe..
ada yg kte sy ni jual mahal??
actly, bkn jual mhl cme xnk terburu2...
xnk nmpk mcm terlalu senang lenang memberi...
nk kte sy ni xde yg nak...
haha.. tah laa.. kang sy ckp, de yg kte agkt bakul sendiri.. hehe..
dr pakcik bas, abg cafe, kwn sendiri, kwn kpd org lain, senior, junior..
smua kategori insyaAllah ada...
tp an.. sy sendiri yg x tau..
siap de yg melamar beb!
but I say NO to them!!!

sbb ape??
sbb sy ni bodoh duk tggu Mr. Right..
(pdhal bkn Right mana pun! haha)
ada yg ok, tp t'lalu gelabah, tegopoh-gapah smpai naik meluat..
temuntah2 sy dgn dorg...
geli geleman kot..huhu..
mggu ni an...
asal dengar lagu sedih je wa mmg nk nangis...
mggu ni byk sgt keje..
so dats y emosi mudah t'ganggu kot..

then, member sy de cte al kisah dia dgn sorg laki...
oh men!! sy x nk jd cm tu...
duk melambung si dia tggi2 smpai memperbodohkan diri...
(bkn aku nk ckp kwn aku bodoh.. aku je yg bodoh)
duk tggu bnd yg x pasti..
last2 sy rasa.. sy jugak yg merana...
tp ble hati ni dh tegar xnk igt si dia...
bole plak mimpi psl dia...
yg sy berubah menjadi seseorg yg memakai jubah n tdg labuh??
tah la.. ssh nk describe pe maksud di sebalik mimpi ni...
apapun sgt berharap..
kpd mereka yg bercinta supaya tak TERbuat bnd2 yg x patut...
jgn senang2 nk kasi free kt depa smua...
dorg x rugi pape pun.. tp kita yg rugi nt...

tu jelah nk habaq.. bubyee...~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan