Popular

Selasa, 19 Julai 2011

hanya 35 terima kasih sahaja







  1. saya berterima kasih kepada ibu bapa saya kerana memberikan nama Nur Izzaty instead of Shahnom Izzaty memandangkan my sibling's nama starting with Shaha n Shahnom






  2. saya berterima kasih kepada Allah kerana melahirkan dan menempatkan saya di bumi Malaysia






  3. saya berterima kasih dan bersyukur kerana saya mempunyai abang dan kakak serta tidak mempunyai adik X_X






  4. saya berterima kasih dan tetap bersyukur kerana dapat melanjutkan pelajaran di UniMAP dalam bidang Engineering Entreprenuership instead of Medic, Pharmacy dan yang sewaktu dengannya






  5. saya berterima kasih kerana masih mempunyai minat yang mendalam dalam subjek Chemistry and Math






  6. saya berterima kasih dan bersyukur kepada Allah kerana tetap memberi rezeki dengan memberi anugerah Dekan 3 kali berturut-turut dan sekaligus memberi keyakinan kepada ibu bapa saya






  7. saya berterima kasih dan bersyukur kerana dapat menggunakan 1st handset semasa umur 16tahun






  8. saya berterima kasih kepada parent kerana memberi dan membelikan laptop, kereta dan credit card semasa umur saya 18 tahun






  9. saya berterima kasih kerana saya sanggup menolak tawaran memiliki laptop baru wpun dah malu sangat nak guna laptop lama




  10. saya berterima kasih dan bersyukur kerana mampu menolak pelawaan ayah membawa Myvi baru ke universiti daripada membenarkan parent menaiki satria neo yang lagi hebat dan lebih stailo.. HAHA






  11. saya berterima kasih kerana mempunyai pengalaman menaiki basikal ke sekolah rendah lalu jatuh di tepi parit dan terlanggar pokok pinang X_X






  12. saya berterima kasih kepada ayah saya kerana sanggup hantar saya ke sekolah menengah walaupun jarak rumah-sekolah tak sampai 1km.






  13. saya berterima kasih dan bersyukur kerana tidak terlalu malu untuk menaiki kereta mazda buruk semasa datang-balik sekolah menengah walaupun saya suruh ayah tunggu kat belakang2..HAHA






  14. saya berterima kasih kerana mempunyai akal yang baik yang mampu berfikir secara rasional semasa mengalami fasa chenta monyet






  15. saya berterima kasih dan bersyukur bertemu dengan rakan-rakan, ex-boys, scandals dan tak lupa juga kepada musuh dalam selimut






  16. saya berterima kasih dan bersyukur kerana saya tetap memiliki ilmu dalam bidang kewangan sebelum saya menceburi kos biz






  17. saya berterima kasih dan bersyukur kerana mampu berfikir dan memikirkan perjalanan masa hadapan dengan lebih mantap walaupun subjek tersebut tidak ditawarkan di UniMAP






  18. saya berterima kasih dan bersyukur kerana saya akan banyak hutang selepas grad






  19. saya berterimakasih dan bersyukur kepada parent kerana memberikan saya rumah sekiranya saya mendapat suami yang tak mampu membelikan rumah






  20. saya berterima kasih dan bersyukur kerana saya bukanlah seorang yang sangat demand






  21. saya berterima kasih dan bersyukur kerana saya sangat suka jam tangan instead of.......... *entah*






  22. saya berterima kasih dan bersyukur kerana saya tetap tahu menyimpan dan menabung wpun hanya 50sen sehari






  23. saya berterima kasih kerana saya tetap hidup secara bersederhana






  24. saya berterima kasih dan bersyukur kepada Allah kerana masih melindungi saya agar tidak terjebak dengan gejala maksiat






  25. saya berterima kasihh dan bersyukur kerana saya bukan seorang yang suka bersosial dan juga so sial






  26. saya berterima kasih dan bersyukur kerana saya lebih suka duduk di rumah instead of lepak dengan kawan-kawan






  27. saya berterima kasih dan bersyukur kerana wang PTPTN saya di pegang oleh ayah dan ini menyebabkan graf kewangan saya sentiasa stable dari awal hinggan akhir sem






  28. saya berterima kasih kerana ayah saya tetap memberikan saya RM500 - 600 setiap bulan malahan kadang-kadang lebih dari itu T__T






  29. saya berterima kasih kerana saya bukan seorang yang advance dalam semua aspects






  30. saya berterima kasih dan bersyukur kerana sentiasa berniat mahu berubah wpun kadang-kadang tetap lalai dan leka X_X






  31. saya berterima kasih dan bersyukur kerana pernah berniat mahu memakai jubah hitam dan bertudung labuh *gluurrp*






  32. saya berterima kasih dan bersyukur kerana sentiasa berniat mahu menolong anak-anak yatim ataupun orang-orang tua wpun hanya bersedekah kuih karipap 100 biji sahaja T__T






  33. saya berterima kasih dan bersyukur kerana saya sentiasa sedar untuk merancang masa hadapan untuk bakal anak-anak saya.. HAHAHA






  34. saya berterima kasih dan bersyukur sekiranya anda bersyukur dengan apa yang anda miliki sekarang ini....






  35. saya berterima kasih kerana saya masih bersabar untuk menaip entry ini sekali lagi memandangkan semalam saya sudah menaip sebanyak 47 list tetapi hilang begitu sahaja..





sekian...

4 ulasan:

  1. saya juga berterima kasih sbb dpt bce entry ni dgn sbr smpai abis..ahha!XD.rjin eh update~

    BalasPadam
  2. saya yang seharusnya berterima kasih kepada awak..HAHA XD

    BalasPadam
  3. AWAK HARUS BERTERIMA KASIH KEPADA SAYA, KERANA MEMENINGKAN KEPALA MEMBACA 35 TERIMA KASIH YANG DIMULAI DENGAN AYAT "saya berterima kasih dan bersyukur kerana/kepada...."

    BalasPadam
  4. saya berterima kasih kepada awak kerana saya telah mengucapkan terima kasih selama 35 kali dalam masa kurang dari 5 minit.. terima kasih oh ini kali ke 43 pula.. hehe

    BalasPadam