Popular

Sabtu, 26 Mei 2012

Goals for weekend

lately I'm quite bz. but I'm glad coz I could achieved all those things
  • bisnes kecil-kecilan
  • FYP goes well
  • esaimen is medium range. tak perlu pertaruhkan waktu tidur untuk siapkan segala esaimen. means, i do well for my part.
  • still can enjoy watching muvi
  • still boleh gayut tepong
  • still boleh dating.. HAHA
so even some people will think that last semester is da worst semester that they need to face.perhaps, u actually can organize ur schedule. thus, everything u can do well n enjoy more in last semester, indeed. :)

so goals for my weekend

  • leadership! memang dah siap. still touch up tapi still tak nak siapkan front page, table of content and satu dua mak nenek
  • FYP. supervisor approve! alhamdulillah.. cuma aku ni tak concern benda bangang. salah satunya numbering n no bullet! simple n bangang kan?? tapi tu lah da most important
  • SM. aku tak tahu kena wat ape.. thus, ni lah yg esaimen aku yg akan worst nak mampos. sbb i do ever received my part. 
  • etnik. making short movie.

so kita tengok hasilnya pada hari isnin nanti..hehe :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan